Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

wtorek, 29 grudnia 2009

Nowe małe sukieneczki

W międzyczasie zrobiłam cztery nowe małe sukieneczki. Wszystkie mają dół dżinsowy i górę bawełnianą. Jedne w kolorystyce czerowo-niebiesko-białej:



a drugie, takie bardziej powiedziałabym szkolne: niebiesko-białe:



W sumie powstały jeszcze dwie, jedna sztruksowa brązowa, a druga czerwona w białe kropki z guziczkiem ale musze jeszcze zrobić inne do pary bo te jakoś do siebie nie pasują więc nie będe ich prezentować.

5 komentarzy:

  1. Swietne, alez masz cierpliwosc do pracy, na dodatek teraz, zaraz po swietach. Ja jeszcze leniuchuje i odpoczywam po swiatecznym stresie ( a taki byl w tym roku) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle cudeńka u Ciebie :) :) :) Super!!! No i wszytskiego co najlepsze na nadchodzacy rok życzę :) Pozdrawiam serdcznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny! savannah - jaka to praca, sama przyjemność po pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam cały blog, od początku do końca, zachwycona cudeńkami, które robisz. :)
    Dobrego roku życzę i coraz fantastyczniejszych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!