Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

sobota, 5 grudnia 2009

Sofa

Postanowiłam zrobić sofę dla moich lalek. Mam już ich trochę, poza tym lubię czasem zrobić coś innego niż Tildę. Teraz mam je na czym posadzić. Wzorowałam się na prostych sofach z IKEA:





Trudno jest osiągnąć takie zaokrąglone kształty więc model wybrałam bardziej prosty:



Połączenie wyszło tak:



Użyłam styropian, tekturę i tkaninę kupioną kiedyś w IKEA. Uszyłam również kilka poduszeczek, w tym dwie świąteczne żeby przełamać troszkę monotonię pasków:






 "Na warsztacie" jest teraz Błażej...    ;-) Myslę, że jutro uda mi się go zaprezentować.  :-)


9 komentarzy:

  1. Nie wytrzymam!!! Kapitalny pomysł! :) Sofa idealna , już widzę jak panny tildowe na niej się rozsiadają. Na Błażeja czekam do jutra zatem... nie omieszkam pogapić się z rozdziawioną gębą zapewne... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Aniu :-) Błażeja zaraz zaprezentuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ta sofa cudna ...już miałam pisać do ciebie gdzieś taką dorwała...a tu kompletny szok.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem twojego kunsztu pracy:)
    Taka sofa to przydałaby się moim miśkom:)
    Masz taki piękny blog,ze od dziś będzie jednym z moich ulubionych:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorota, będzie mi bardzo miło jak będziesz tu zaglądała. Mam dużo nowych pomysłów, których rezultaty będę tu prezentować. Co do kunsztu... moja droga, Twoje Miśki mają drewniane mebelki!!! kapciuszki robione na szydełku!!! cudne ubranka!! Jestem przekonana, że zrobienie takiej sofy na szydełku to dla Ciebie drobiazg ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję ,że rzuciłaś mi wyzwanie:DDD....no zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mogłabym mieć taką sofę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne rzeczy robisz!
    Czy sprzedajesz takie sofy lub foteliki? :)
    Byłabym chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłabym wdzięczna :)
    Mój e-mail to anq26@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!